Professional organizer - Ellen de Pee - Nuenen - Eindhoven - Mierlo - Helmond

Stap 1: Het kennismakingsgesprek


Nadat je een bericht hebt gestuurd, neem ik telefonisch contact met je op. We maken kort kennis en als het klikt, plannen we een kennismakingsgesprek van één uur bij je thuis.In het kennismakingsgesprek vraag ik naar je wensen, maken we een rondje door je huis, bied ik je na afloop een plan van aanpak aan en doe ik je een voorstel waar te beginnen.

Stap 2: De werkafspraak


Tijdens de werkafspraak gaan we samen aan de slag. Ik ondersteun je in het maken van keuzes over het al dan niet bewaren van spullen en hoe deze logisch te ordenen. Hierbij valt te denken aan het opruimen en ordenen van kasten, rondzwervende spullen een vaste plek te geven, maar je kan ook denken aan het ordenen van je administratie. Tot slot kijk ik desgewenst ook mee in je alledaagse planning, zodat je meer rust en overzicht krijgt in je taken en activiteiten. Ik leer je hoe je je huis stap voor stap, op een gestructureerde manier kunt opruimen én hoe je je huis opgeruimd kunt houden. Een werkafspraak duurt 3 uur. Uit ervaring blijkt dat dit de optimale tijdsduur is om productief en energiek te blijven. Indien dit afwijkt van jouw behoefte, overleggen we samen wat mogelijk is. 

Stap 3: (Eventuele) Vervolgafspraak


We evalueren het resultaat van de werkafspraak en mocht je hierna meer ondersteuning willen, plannen we een nieuwe werkafspraak.

Stap 4: Nazorg


Indien je na afloop van het opruimtraject nog ergens tegenaan loopt, kun je me altijd bellen voor gratis advies.

Lees hier de leveringsvoorwaarden van De Pee in opruimen.