Professional organizer - Ellen de Pee - Nuenen - Eindhoven - Mierlo - Helmond

Stap 1: Het kennismakingsgesprek


Nadat je een bericht hebt gestuurd, neem ik telefonisch contact met je op. We maken kort kennis en als het klikt, plannen we een kennismakingsgesprek van één uur bij je thuis.In het kennismakingsgesprek vraag ik naar je wensen, maken we een rondje door je huis en bied ik je na afloop een plan van aanpak aan.

Stap 2: De werkafspraak


Tijdens de werkafspraak gaan we samen aan de slag. Ik help je te beslissen van welke spullen je afscheid wilt nemen, welke spullen je wilt houden en hoe je deze een goede plek geeft in je huis. Indien nodig help ik je je papieren te verzamelen, de bijbehorende acties uit te voeren en je papierwerk overzichtelijk op te bergen. En tot slot help ik je desgewenst een overzichtelijke en ontspannen planning van je alledaagse taken en activiteiten te maken zodat je niet meer achter de feiten aanloopt. Ik leer je hoe je je huis stap voor stap, op een gestructureerde manier kunt opruimen én hoe je je huis opgeruimd kunt houden. Een werkafspraak duurt 3 uur. Uit ervaring blijkt dat dit de optimale tijdsduur is om productief en energiek te blijven. Indien dit afwijkt van jouw behoefte, overleggen we samen wat mogelijk is.

Stap 3: (Eventuele) Vervolgafspraak


We evalueren het resultaat van de werkafspraak en mocht je hierna meer ondersteuning willen, plannen we een nieuwe werkafspraak.

Stap 4: Nazorg


Indien je na afloop van het opruimtraject nog ergens tegenaan loopt, bel je me voor gratis advies.

Lees hier de leveringsvoorwaarden van De Pee in opruimen.