Stap 1: Het kennismakingsgesprek


Nadat je een bericht hebt gestuurd, neem ik telefonisch contact met je op. We maken kort kennis en als het klikt, plannen we een gratis en vrijblijvend kennismakingsgesprek van één uur bij je thuis. In het kennismakingsgesprek vraag ik naar je wensen, maken we een rondje door je huis en vertel ik wat ik voor jou kan betekenen.

Stap 2: De werkafspraak


Tijdens de werkafspraak gaan we samen aan de slag. Ik help je te beslissen van welke spullen je afscheid wilt nemen, welke spullen je wilt houden en hoe je deze een goede plek geeft in je huis. Als het nodig is, help ik je je administratie te ordenen en een overzichtelijke en ontspannen planning van je alledaagse taken te maken, zodat je niet meer achter de feiten aanloopt. Ik leer je hoe je je huis stap voor stap, op een gestructureerde manier opruimt én hoe je je huis opgeruimd houdt. Een werkafspraak duurt 2 á 3 uur. Uit ervaring blijkt dat dit de optimale tijdsduur is om productief en energiek te blijven. Indien dit afwijkt van jouw behoefte, overleggen we samen wat mogelijk is.

Stap 3: (Eventuele) Vervolgafspraak


We evalueren het resultaat van de werkafspraak en mocht je hierna meer ondersteuning willen, plannen we een nieuwe werkafspraak. Jij bepaalt hoe vaak we afspreken, je zit nergens aan vast.

Stap 4: Nazorg


Indien je na afloop van het opruimtraject nog ergens tegenaan loopt, bel je me voor gratis advies.

Lees hier de leveringsvoorwaarden van De Pee in opruimen.

Privacy Preference Center